I'm hooome.

Nu är jag hemma igen från Töreboda. Det känns väl lite sådär. Hade inte varit helt fel att stanna lite till, men sen har jag ju saknat alla är hemma också. Men man har inte direkt längtat till att man ska jobba i veckan. Tiden i Töreboda var underbar. Jag bodde hos min kusin Jessica som precis har fått en lägenhet med sin pojkvän. Hur mysig som helst var den.

Torsdag då kom Jessica och hämtade mig vid tåget och sedan var det en snabb titt i deras lägenhet för sen skulle vi åka till Jessicas föräldrar och äta middag. Dem hade grillat eftersom att det var så underbart väder. Efter middagen så köpte vi lite glass och tittade på tv.

Fredag då åkte vi till Skövde för att shoppa lite. Blev lite smått och gott. Jag köpte även en inflyttningspresent till Jessica och Niklas. Jag köpte en klocka, ett par solbrillor, en mascara och lite sånt. Sedan så åkte vi och storhandla. På kvällen lagade vi taco´s som alltid är lika gott. Vi var tvungna att titta på lite hockey eftersom att Niklas ville se på det. Sen tittade vi lite på tv bara. Sen solade vi också, jag och Jessica.

Lördag så åkte vi och tittade på vårt kusinbarn när hon spelade fotboll i Mariestad. Det gick inte så bra för dem men hon gjorde iaf ett mål. Sedan åkte vi hem för att göra oss iordning inför kvällen. Efter ett tag så kom några människor till Jessica och vi förfestade lite. Sedan åkte vi till Skövde för att festa lite till och vi hamnade på ett ställe som hette Bogrens och där skulle Agnes uppträda. Vi såg henne men vi hörde henne inte, haha!

Söndag = bakisdag. Mådde inte speciellt bra kan jag ju säga. Blev bättre efter ett tag dock. Vi åkte hem till Jessicas föräldrar och åt middag. Var inte sådär jätte sugen på mat då haha, men det gick väl bra ändå. Sen så åkte vi hem en kort stund för sedan skulle vi iväg igen och gå på bio. Vi såg en shopaholics bekännelser, och Emilia var även med. Sen var vi bara hemma och tog det lugnt.

Måndag då var det dags att åka hem. Vi gick väl upp runt kl 11 och gjorde oss iordning och städade lite. Vid kl 12 så kom ju Susanne, Frida, Wilma, Jennifer, Wiggo och Melwin hem till Jessica och fikade lite. Det var fullt ös på dem små och var det inte den ena som börja gråta så var det den andra. När dem hade gått så åkte vi till hembageriet och käkade lite lunch, då följde Emilia med. Vi satt där ett tag och sen var det dags för mig att gå till tågetstationen.

Jaa, nu får vi se när jag kommer till Töreboda nästa gång då. Alltid lika kul iaf :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilken vecka:D fantastiskt o detta görs om om inget mindre än några veckor hehe:D men vet du antingen melle el wiggo gjorde?? stoppa ner mitt internet usb i en högtalare,höll fan på att bli galen,där rök nästan nicklas hötalare.. tills emilia kom o dunka ur de.. galet arg panik grejs hade ja:S

blää helgen som kmr blir de bara massa godis o skit,vi ska nog åka hem till tyskarna du vet?? kasnke får lite vin hehe;P

LOVE U <3

2009-04-10 @ 11:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0