Ja det är snålt med inlägg här..

men jag lovar att det kommer bli bättre snart! Har bara inte haft tid och ork att sitta här och skriva när jag pluggar för fullt! Mm man kan ju säga att jag är lite stressad. Det är så mycket man vill hinna med som man inte gör. Som att träna får jag ju skjuta upp.

Men det har varit en effektiv dag i skolan känner jag iaf. Ibland brukar man ju bara sitta på lektionen och anteckna men man vet inte riktigt vad man har antecknat, men idag lärde jag mig mycket. Speciellt i matten, tog en extra lektion med min lärare helt själv för man kan skriva upp sig på tider då hon har en stund över. Så jag tog tillfälle i akt och räknade lite matte med hennes hjälp.

Roligt va?? haha... kan inte va så kul att läsa om men det är min vardag just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0