Midsommar!

När jag kom hem från Gran Canaria så var det bara att packa om väskan och dra till TBA (Töreboda) för att fira midsommar med alla underbara människor som bor där! Midsommarafton började med att vi tog det lugnt och gjorde oss iordning inför kvällen, jag och min kusin då. Sedan åkte vi hem till vår kusin Carina eftersom att det var där som hela tjocka släkten skulle samlas och fira midsommar. Jag och Jessica drog dock vidare efter middagen till en liten fest i Hajstorp. Där lekte vi lekar och hade väldigt mysigt!!
















Kommentarer
Postat av: lotti

kul att du bloggar igen har ju saknat å läsa din blogg! buhu ;) hihih puuuussss <3

2009-07-15 @ 08:21:20
URL: http://lillotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0