Helt slut..

Nu har jag kört ett riktigt hårt träningspass. Känns riktigt skönt när man kommer hem och benen bara skakar! Jag har verkligen börjat njuta av att gå och träna. Förut var det en pain in the ass men nu börjar jag tycka det är kul. Men det är dock ingenting i jämfört med hur kul innebandyn var. Saknar det som fan, men jag skulle verkligen inte ha tid med det just nu. Fattar inte hur lilla Julia får ihop det när hon tränar på elitnivå också.



Bilden blev jävligt suddig men jag var väldigt stressad innan jag skulle gå så det fick bli såhär.
 Min träningsoutfit i alla fall.

Kommentarer
Postat av: julia på elit nivå

Naaaw nutte :)<3

2009-03-13 @ 18:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0