Jag är tråkig!

Nej jag har inte skrivit så mycket eftersom att jag har bara pluggat. Kul att skriva om det liksom. Idag försov jag mig också, great! Längtar tills på onsdag för att då ska jag mysa med min älskling och sen är det torsdag och då åker jag till Töreboda. Bort med all stress säger jag bara! Jag orkar verkligen inte med det!

Aja eftersom att jag tänker gå till skolan efter lunch innebär det att jag hinner plugga lite extra innan provet.
Direkt efter skolan så ska jag till jobbet. KUL!! Eller inte.. sen så ser jag fram emot att få typ 4-5 timmar sömn inatt eftersom att vi har inventering imorgon kl 5 på morgonen.

Gud va jag känner att jag klagar! Hahah.. nej nu ska jag plugga och göra mig iordning inför en lång dag! Ska bli skönt att få komma ut i det vackra vädret också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0