Jobba

Idag så var jag såklart i skolan men det finns inget att berätta där. Lika jobbigt som vanligt.

Efter skolan så var det bara att åka direkt till jobbet med Micha som också skulle jobba. Våran nya chef är ju inte direkt en hit på jobbet men jag hoppas hon blir bättre. Kan ju säga dig att rätt många irriterade sig på att hon vill ha en ny inventering på en Onsdag KLOCKAN 5 PÅ MORGONEN!!!!! Plus att jag jobbar dagen innan till klockan halv tio och kommer inte i sängs för ens vid halv 12. Då ska jag upp kl 4 och sedan ska jag till skolan. Jippi säger jag bara.. Snacka om att jag inte kommer gå på den! (Måste väl det men det där är ju bara sjukt!)

Annars var det en lugn dag på jobbet som vanligt..


Kommentarer
Postat av: Emma

Ehm tycker att din chef verkar lite knasig. Är väl inte ens lagligt att ta in folk å jobba om personen inte haft 10 eller 11h ledig tid?! (Är dock inte hundra på vad som gäller) Jaja hoppas att det går bra med inventeringen iaf (om du måste vara med).



/Emma

2009-03-11 @ 00:01:26
URL: http://saraemmalinneaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0