My weekend!

Ja jag har inte skrivit så mycket eftersom att denna helg har varit händelselös. Jag har inte gjort någonting förutom att jobba. I fredags efter skolan tog jag mig hem och fick i mig något att äta och sen var det bara att dra iväg till jobbet. Jippi! Sen så var det snack om att jag kanske skulle ut på krogen. Men alltså jag var inte alls taggad. Vart uppe sen kl 7 på morgonen och slutar vid halv 10 på jobbet. Så det blev en lugn hemmakväll för min del.
Jag tittade på Australia och jag tänker inte kommentera den så mycket. Den svek mina förväntningar, trodde den skulle vara så mycket bättre. Men det är ju liksom en riktigt lovestory!



Lördagen så vaknade jag runt 12 tiden och då satte jag mig och tittade på massa vänner-avsnitt medan jag åt en god frukost. Sen var det dags att göra sig iordning för att gå till jobbet... igen! Det var inte direkt roligt på jobbet eftersom att man verkligen märkte att det var melodifestivalen, alla satt väl redan bänkade hemma framför tv:n. Efter jobbet åkte jag hem till min älskling och vi gjorde absolut ingenting. Tittade på American history X, men jag somnade så jag såg inte hela filmen.

Idag, söndag, så kom pappa och hämtade mig hos tommy och sedan så åkte vi och övningskörde. Det gick väldigt bra faktiskt. Ska försöka att ta mig mod till att boka körlektioner snart också, men det känns bara som om läraren kommer bli tokig på mig för att jag gör fel. hihi. Så vill bli lite mer van först. Nu sitter jag och dricker en jätte god smoothie och ska försöka plugga lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0