Söndag

Japp då var det söndag. Jag har inte gjort något speciellt alls denna helg. Har jobbat kan jag säga och det har inte alls varit en höjdare. Visst man tjänar pengar men det är alldeles för tråkigt!! Jag har umgåtts med pojken min och sen har jag tittat på Sverige - Portugal.

Nästa helg kommer absolut bli mycket roligare. Ska nämligen åka till Töreboda då och träffa min älskade kusin JESSICA!! :D Längtar som bara den. Sen när men kommer hem så har man ju påsklov och allting blir bara närmre studenten.

En sak som jag dock inte ser fram emot är denna vecka. Mitt schema är proppfyllt! Imorgon ska jag upp och träna och sen ska jag försöka hinna sola också. Sen är det skola och efter skolan så ska jag plugga eftersom att jag har två prov på tisdagen. På tisdag är det skola och sen ska jag direkt till jobbet. Upp på morgonen klockan typ 4 på morgonen för att ha inventering kl 5 på morgonen. Kan säga att det inte är populärt! Sen är det skola igen och när jag kommer hem ska jag träna och packa och vara med älsklingen. Kommer vara helt död med andra ord. USSSSSCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0