Städat rum eller ej?



Såhär ser det ut när jag kommer hem från skolan. På morgonen så går jag till skolan och då är min säng obäddad och det ligger väl lite saker på golvet här och var. Inte så farligt enligt mig. Men min kära mamma hatar när det ser ut så i mitt rum och då ser det ut såhär efter att hon har fått nog.

Varför jag tar upp detta är pga att vi hade ett samtal idag i skolan på lunchen om hur det ser ut i våra rum. (Fråga mig inte hur vi kom in på det) Vi satt iaf och pratade och vissa bäddar tydligen sin säng varje dag vilket jag aldrig skulle orka plus att man inte vill gå och lägga sig på kvällen med en säng full av kvalster. Men men vi alla är olika. Vissa tycker att jag är bortskämd, men det är inte som om jag har bett om det. För mig gör det inget om sängen är halvt bäddad och det är lite saker på golvet så länge det inte är överdrivet och man låter allt ligga i en evighet.

Bäddar du din säng varje dag? Ärligt nu?

Kommentarer
Postat av: Micha

hihi jag gör! :)

2009-03-20 @ 08:58:00
URL: http://michaaaeeela.blogg.se/
Postat av: challe

japp varje morgon,, känns bättre å komma hem då;)

2009-03-20 @ 21:06:51
Postat av: Karin

hahaha men lilla gumman! :-D Du måste börja bädda din säng, de blir jobbigt när man flyttar hemifrån annars. Jag om någon vet vad jag pratar om, haha.



puss på dig

2009-03-22 @ 22:42:17
URL: http://todaystruth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0