Utgång med brudarna



Charlotte, jag & Micha

Igår så var det dags för utgång med tjejerna. Vi började med att föra hemma hos mig medan vi tittade på Melodifestivalen och sjöng singstar. Alltid lika kul! Tiden bara flög förbi och sedan var det dags att ta tunnelbanan in till stan. Vi skulle på ett ställe som heter Royale garden det var riktigt nice där faktiskt. Lite för mkt dricka för min del dock. Sedan ville jag och Micha dra vidare till ett ställe som heter Infinity eftersom att det var väldigt många där som vi kände. Men vi kom till kön som inte alls var lång det var bara det att den inte rörde sig för att dem typ inte tog in fler. Men i kön började jag snacka med några som kom från Gullspång, det ligger i närheten av Töreboda som mina släktingar bor i. Så visade det sig att dem visste vem en av mina släktingar var. Sen gick vi till seven och sen åkte vi hem. Eller jag åkte hem till min älskling och sov där.



Mina favoriter <3 (Julia & Micha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0