Elitidrottarnas skiva på MANGO!

Japp när man kom hem från landet så var det dags att välja vad man skulle ha på sig för kvällen. Sen på kvällen mötte jag Micha och Sandra och vi åkte till stureplan och satte oss på fridays. Där tog vi något och dricka medan vi satt och väntade på att klockan skulle ticka iväg lite. När vi kom dit så var det inte så mycket folk men det var ändå massor som man kände, skit kul att träffa alla. Det var en riktigt lyckad kväll om jag säger så även fast jag spenderade mer pengar än vad jag planerade. Men det var ju trotts allt min sista skiva för i år, sen vet man ju aldrig om man kommer gå på någon mer i framtiden.



Min outfit för kvällen.




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0