Jag är tråkig...

jag vet! Min älskade kusin och hennes pojkvän klagar på mig.. haha! Men seriöst ni skulle inte vilja läsa min blogg just nu för det enda jag gör är att plugga och jobba och träna. Som idag gick jag upp klockan 9, gick ut och joggade och sen var det bara att sätta sig och plugga, gå till skolan för att göra prov och sen gå till jobbet och när man kommer hem så ska man plugga igen. Kul va?? Eller inte.. det kommer bli mycket roligare snart...

Men jag hittade iaf några bilder från när vi var och grillade, vi tjejer från klassen :)












Kommentarer
Postat av: Jessica

bra jenny haha ;D äntligen lite läsning om ditt sthlms liv;P

Only 2 weeks left!! <3

2009-05-27 @ 07:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0