Min dag blev bra i all fall..

jag var i skolan och det var lite segt måste jag säga. Jag och Micha fick vänta tills sist med att ha betygssnack. Lärarna tog till och med lunch emellan medan vi satt och vänta. Dem som redan hade haft sitt snack fick ju liksom gå sen, men nej vi fick vänta lite. Typiskt min och Michas otur!

Men men, sen gick jag för att sola men då ringde tommy och sa att han ville ta en fika och det gjorde vi. Var riktigt trevligt faktiskt. Sen följde han med och solade, han satt och väntade på mig för han solar aldrig solarium. Sen gick från Sumpan till Lötsjön för att han skulle till Hallonbergen och möta sin bror så jag kunde lika gärna gå till lötsjön med honom. Sen gick jag hem och gissa vad som hade hamnat i min brevlåda'???
Jooo min bok som jag har beställt!!!



Det är första boken som har baserat filmen Twilight. Jag hoppas att boken är lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0