Onsdag

Min onsdag började med att jag skulle till skolan. Det var helt underbart väder så jag hade faktiskt shorts på mig vilket blev lite för kallt när jag skulle hem. Men men min dag i skolan var som vanligt, eller nästan. Vi arbetade med vår årsredovisning och sen kom två människor och pratade om skatteverket, skit kul!

Efter skolan så satte jag igång och pluggade, det var riktigt skönt faktiskt att få lite saker gjorda. Senare på kvällen så gick jag och mami ut på en powerwalk. Benen bara skakade efteråt men det var skönt att komma ut lite.

Just nu har jag tittat lite på Desperate housewife, men nu tror jag att jag ska sova. Kan va skönt att få rätt många timmars sömn också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0