Slutkörd!

Nu har jag precis varit ute på min springrunda. Det var helt sjukt skönt väder, helt perfekt för att springa. Det enda som var jobbigt var att jag fick världens jävla håll i midjan precis i början när jag skulle springa. Men jag fortsatte springa och till slut så tänkte jag inte ens på det. Nej det var riktigt skönt faktiskt. Trodde ett tag att jag skulle skita i det men jag tog mig i kragen och drog iväg.

Nu är det dags för mig att välja kläder inför ikväll. Börjar ju jobba snart och sen efter så ska jag hem och göra mig i ordning och då får jag inte stå och välja kläder för ibland kan det ta en evighet för min del. En del av er som känner mig knows about that! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0