Tisdag 19/5

Igår gjorde jag ingenting speciellt. Satte alarmet på klockan 10 för att jag inte skulle vakna så himla sent. Då så tittade jag på gossip girl och one tree hill. Tror faktiskt att det var sista one tree hill ever! Det verkade nästan som det på grund av hur det slutade. Det har varit en bra serie åtminstone. I Love it!

Sedan började skolan kl 14.20 och sedan slutade den 15.20. Hade alltså bara en lektion och sedan var det bara att dra iväg till jobbet. Lika jobbigt som vanligt men sen när man har slutat så är man glad för att man tjänat en slant.


På kvällen så tittade jag på en film som heter push. Det är en film med Dakota Fanning och hon är så grymt bra tycker jag. Filmen var helt okej helt kart sevärd. Så om ni inte har något att göra någon dag så tycker jag att ni ska se den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0