God morgon!

Nu har jag precis avnjutit en ganska god frukost, man får ju ta vad man har hemma. Så nu ska man göra sig iordning lite smått för att sedan traska iväg till jobbet. Ser inte fram emot det kan jag ju säga, hade mycket hellre fått en skön sovmorgon sedan dragit och tränat lite och sen bara tagit det lugnt och ordna inför tjejkvällen som ska vara hos mig ikväll.

Det kommer bli mycket mat och mycket skratt förhoppningsvis. Sedan blir det nog utgåång! Det var ett tag sen jag var ute i stockholms storstad, vi får se om den håller måttet ikväll med.

   

Dock kunde inte hon till höger på bilden i mitten komma men vi ses nog ute i dimman ikväll. ;) Och sen får vi inte glömma att min sexiga Beckis kommer också men det finns inte riktigt något bildbevis på att hon existerar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0