Tuff vecka..

ja det har inte direkt varit den bästa veckan som gått. Vet inte vilka som läser detta så har inte direkt lust att berätta här varför.  Men det var tre höjdpunkter i alla fall och det var att mitt hjärta kom hem från sin utbildning på Gran Canaria, träffade Mia som jag inte har gjort på länge och sedan så var jag och bowlade med Tommy.

Jessica var ju ganska brun kan jag ju säga när hon kom hem till mig. Jag solade solarium en gång för att jag tänkte att jag inte skulle vara likblek i jämfört med henne, men sen gav jag upp och tänkte att det är nog inte värt det. Jag tycker om att vara lite brun för att det passar verkligen inte mig att vara sådär kritvit. Det finns jätte många andra som passar i det och jag är så avundsjuk på det. Jaja, min sötnos hade haft en bra resa i alla fall förutom att hennes flygplan var typ 5 timmar försenat.


Kommentarer
Postat av: jessica

Åh va ja saknar ihjäl mig efter dig! <3 du e så underbar att ja inte vet vart ja ska ta vägen,du e mitt hjärta min skatt och jaa min bästa vän i världen !! <3

KÄRLEK

2009-09-24 @ 21:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0