Hej alla skoälskare!

hahaha, ni som älskar skor kommer att älska min blogg. För att jag köper mycket skor så är det bara. Måste fan börja rensa bland alla gamla skor snart, dem står och tar plats i mammas garderob.

Dessa har jag köpt speciellt till studenten. Dem ser inte exakt likadana ut som på bilden men på et ungefär, min kamera är så himla dålig!! Precis som de förra skorna jag visade så såg dem väldigt lila ut, men mamma som såg dom på 5 meters håll trodde först att dem var svarta. Så min kamera med andra ord är sämst! Men ni får en liten inblick iaf, så stor skillnad är det inte.

Dessa skönheter köpte jag på en skobutik som heter Jarméus i Solna C. Vet ej om dem har några andra butiker någonstans, men det finns säkert.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0