Kan man bli kär i en film?

Det var ett tag sen som jag såg filmen Twilight för första gången. Varför jag inte såg den på bio eller ens la något intresse av den i början var för att jag helt ärligt var skeptisk mot att filmen skulle vara bra. Allt man hörde var att det handlade om vampyrer, och det är inte direkt en film för mig tänkte jag. Men när jag väl såg den så vart jag helt tagen, det är nog en sådan film som man antingen verkligen ÄLSKAR eller så tycker man inte alls att den är bra.



Men jag har som sagt blivit helt förälskad i filmen, den är så grymt bra! Vet inte ens varför jag tycker det, men i helgen tror jag att jag såg den varje kväll. Det är de bästa också att man kan se den om och om igen utan att den blir dålig. Alltså se den om ni inte har det för att den är bra!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0