Ska väl ta och berätta lite..

.. om min vistelse i Töreboda.

Torsdag så var jag i töreboda typ kl halv fyra. Då så träffade jag min älskling och vi gjorde oss i ordning inför kvällen. För det var ju valborg och det skulle såklart firas. På kvällen så åkte vi till Jocke och grillade. Mysigt värre, jag grillade korv medan dem andra var lite finare i kanten och grillade kött. hehe! Sen bar det av för utgång, men var det någon som hade lust? JORA, Jocke-kanon.. så stackars Nicklas fick följa med honom. Men vad jag vet så hade dem kul. Jag och Jessica åkte dock hem, men vi tog ett litet stopp innan. Vi gick nämligen hem till Marcus och snackade lite. Sen så gick vi hem och soooooooov.

Fredag så började dagen väldigt lugnt för min del =D Jag log och sov till klockan halv 1 medan Jessica hade varit upp sen flera timmar tidigare. Jaja, när jag väl hade vaknat så ville Jessica och Nicklas att jag skulle åka fyrhjuling. Jag kunde ju inte vara en mes och säga nej så det var bara att ta sig i kragen och åka på den där läskiga saken. Men när jag väl åkte så var det kul, förutom när Jessica körde ned i ett dike typ och kom inte upp. haha! Sen efter det satt vi bara och glassade i solen.
Sen när vi kom hem så gjorde vi oss i ordning eftersom att vi skulle till Krille och grilla lite. Det var mysigt! Vi spelade kubb också, men tyvärr så förlorade vi tjejer. (No more comments about that.) Det blev en rätt tidig kväll för det var ganska segt där och Jessica skulle upp tidigt och jobba dagen efter.

Lördag så gick vi upp vid halv 10 för att vi sedan skulle åka till Örebro för att shoppa lite. Det var alltså jag, Jessica och Emilia som tog en road trip dit. Jag inhandlade lite små saker, inget som är riktigt värt att nämna. Jaja vi gick iaf runt där ett tag och sen käkade vi lunch. Sen tyckte vi att det räckte eller rättare sagt så var det plånboken som sa till att det var nog. När vi kom hem så började vi dricka lite smått. Sen bar det iväg till Wassbacken för att fira att Niklas fyllde år och så förkrökade vi massor! Det vart en lyckad kväll! Senare åkte vi till Mariestad för att gå ut på krogen. Vi dansade lite smått och drack en drink. Sen vart det rätt dött och man började bli nykter.

Söndag då var det ett lätt val till bakispizza. Inte för att jag var bakis utan för att det är så jävla gott dagen efter man har druckit. När jag är bakis vill jag inte äta någonting. Sen kom Mia och Mattias för att hämta mig och vi tog en sväng förbi Susanne för att ge presenter till Wilma. Sen åkte vi hem...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0